luni, 20 aprilie 2009

Belive in....!

“Poate doar un dezastru natural ar strica aceasta zi. Este o dupamiaza usor racoroasa de primavara iar pe fetele trecatorilor se observa bucuria de a purta haine mai subtiri in sfarsit. Ma uit la oricine trece pe langa mine si incerc sa citesc expresia pusa fara stire pe fata. E cel mai frumos joc pe care poti sa incerci sa il epuizezi la maxim pe strada doar pentru ca putin probabil ghicesti la ce se gandeste un om.”

Cam asa as putea sa povestesc. Din pacate nu am mai avut de ceva vreme o astfel de zi, linistita. Totul merge prost! Absolut totul! Ti minte momentele alea in care chiar nu sti ce sa mai faci sa revi la normal? Prin genul asta de momente inepuizabile am trecut zilele trecute, ieri si azi, desi imi place sa cred ca maine va fi mai bine si imi voi reveni. Imi place sa cred. Cred in orice lucru bun care mi s-ar putea intampla. Auzisem odata ca daca pleci de acasa sa faci un lucru si nu crezi in el, mai bine ramai acasa. Asa ca de ce sa nu cred ca voi castiga marele premiu cand plec de acasa sa pun bilet la 6 din 49? De ce sa nu cred ca ma voi descurca bine la scoala dimineata la 6 cand ma trezesc? E foarte dezamagitor cand pierzi sau cand gresesti, dar macar ai incercat. Sa cred ca maine voi fi in stare sa imi povestesc mie cele scrise la inceput? DA CRED!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu