duminică, 10 mai 2009

To lose...

Am pierdut batalia! Razboiul pentru care ne-am antrenat atat de intens s-a incheiat, iar noi nu suntem victoriosi. Am avut ghinion! Am muncit din greu mult timp pentru a fi siguri de victorie dar am esuat.
Prima batalie s-a dovedit a fi una usoara dar ghinionul ca cel mai bun soldat al nostru sa fie grav ranit ne-a surprins pe toti. Ne-a demoralizat si ne-a intristat. Am continuat sa luptam in timp ce inamicul castiga teren in fata noastra vazandu-ne in starea in care eram. Comandantul nostru nu era unul stralucit si nu ne incuraja deloc, indiferent de ce foc trageam. Am reusit in final sa castigam prima batalie, dar a doua se arata ca fiind una grea. Cei contra carora luptam erau din coltul celor trei frontiere de pe undeva de prin est, fiind considerati adversari foarte rapizi. Lupta a inceput echilibrat. O perioada invadam noi, o perioada ei. Soldatii ce ne-au ramas nu erau in apele lor si au avut probleme de concentrare, probabil din cauza lipsei acelui bun soldat. Am pierdut acea lupta! Am pierdut-o si pe urmatoarea, cea care se dovedea a fi imposibila. Am pierdut tot!

Un comentariu:

  1. Iar alt ghinion dupa parerea mea este ca cel care trebuia sa fie corect si sa nu avantajeze mai mult sau mai putin una dintre armate. tocmai astta a facut .. a fortat cat a putut si a tras de timpul ramas pentru batalie incat armata preferata de el a invins.Cred ca asta a fost al doilea mare ghinion..Cat despre faptul ca ati fost demoralizati.. dupa prima batalie..castigata de alfel :) ce v-a demoralizat defapt? "pierderea" soldatului cumva? .. Iar urmatoarea lupta a fost aiurea. cred.. oricum .. eu cred ca mai mult conteaza participarea .. dar nu stiu ce conteaza pentru tine sau pentru voi :) ..

    RăspundețiȘtergere