duminică, 24 mai 2009



Sa spuna cineva la o portavoce gigantica! Sa spuna ca bautura nu face bine, ca tigarile dauneaza grav si ca jocurile de noroc iti dau viata peste cap si uneori te ucid. Daca imi place sa beau? La dracu da! Ador sa beau! Pe langa asta fumez si imi pariez toti bani. E normal sa avem vicii. Dar chiar pe toate? Este cam mult stiu, dar cate putin din fiecare nu strica. Sunt oameni care au fumat toata viata lor si au trait 80 de ani si sunt oamenii curati care au murit tineri. Ma gandesc mereu daca e bine sau rau ceea ce fac. Nu am cum sa nu recunosc ca ma roade sentimentul ca ma distrez si ma distrez in continuu si nu am sa ajung nicaieri, dar am o alta metoda de a traii, nu imi planific niciodata viitorul. Ce se intampla se intampla si asta e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu