miercuri, 13 mai 2009

Moment

De ce oare imi este asa de greu sa imi gasesc de fiecare data un subiect? Prea putine lucruri neimportante mi se intampla si cu greu vine o intamplare pe care sa simt ca o pot povesti la perfectie. Sunt o fiinta minuscula printre toti gigantii iar asta imi sporeste puterea de a ma inchide intre cativa pereti unde pot sa imi vorbesc si sa ma ascult. Mi se pare de cuvinta sa fiu sincer cu tine. Nu pot sa te mint! Zecile de minute petrecute in fata monitorului si a tastaturii nu sunt deloc la fel de insuportabile ca gandul ca nu pot sa scriu, ca nu sunt capabil. Da chiar oi fi capabil de ceva? Nu prea ma vad bun la nimic. Poate doar zgomotul de chitara care ma relaxeaza seara sau sunetul mingei de baschet ce atinge podeaua care imi sporeste adrenalina, poate doar astea imi mai dau sperante. Ma ingrijorez din ce in ce mai mult si simt ca se aproprie ceva. Nu stiu de e ceva bun sau rau, dar e aproape. "Avem timp sa ne-alungam intrebarile, sa amanam raspunsurile, avem timp sa sfaramam un vis, si sa-l reinventam, avem timp sa ne facem prieteni, si sa-i pierdem, avem timp sa primim lectii si sa le uitam dupa aceea, avem timp sa primim daruri si sa nu le intelegem. Avem timp pentru toate. Nu e timp doar pentru putina tandrete. Cand sa facem si asta murim." Octavian Paler

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu