luni, 4 mai 2009

Letter to blog

Draga Blog,

N-am nici cea mai vaga idee pe care sa o scriu dar mi-am spus ca ar fi bine sa mai vorbesc si cu tine din moment ce nu ti-am mai zis nimic de ceva timp si s-ar putea sa te superi pe mine, daca nu te-ai suparat deja. Zilele urmatoare vor fi poate cele mai grele de anul asta dar in cateva zile s-ar putea sa fiu un om implinit. Ma rog cel putin pe jumatate implinit. Sunt pe cale sa imi indeplinesc o dorinta la care visez de foarte mult timp, defapt cel mai mare vis al meu de pana acum. In 21 de zile implinesc 18 ani si sunt destul de confuz in ceea ce priveste tel-ul in viata. Nu stiu unde sa merg si ce sa fac mai departe, doar am cateva ideei neclare. As vrea sa iti mai spun cate ceva acum dar timpul nu imi permite.

Cu drag,
Lucian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu